Hallitus

IFSiders sai toukokuun 2022 lopussa uuden hallituksen ja hallituksen jäsenten vastuualueita uudistettiin. Uutena siirryttiin malliin, jossa nyt myös Suomen käyttäjäyhdistyksellä on erikseen toiminnanjohtaja sekä hallitus. Miia Kirkanen Cimcoprpilta ottaa puheenjohtajan nuijan ja Minna Ingram Teknos Group:sta siirtyy toiminnanjohtajaksi jatkamaan muuten samassa vanhassa tehtävässään suunnittelemassa ja toteuttamassa päivittäistä toimintaa. Hallitukseen tuli kaksi uutta jäsentä, sihteeriksi Hanna Grönblom Cimcorpilta sekä Hien Nguyen Teknos Group:sta hallituksen jäseneksi. Tero Törnqvist Bang & Bonsomerilta jatkaa rahastonhoitajana. Pauliina Kuusisto Teollisuuden Voimasta liittyi hallitukseen vuoden 2023 aikana.

Hallituksen kokous vahvisti jäsenmaksuksi tälle vuodelle 590 eur varsinaisille jäsenille ja 690 euroa kannattajajäsenille. Haluatko jäseneksi, ota yhteyttä meihin!